04 september.

Igår vart med först stan med en saknad Fia, Mandisen och Kornelia. 
Kikade runt lite, åt subway♥ och vart mycket tjejsnack! 
Sen åkte jag vidare till Linda och min guddotter. Haha, som vanligt hade vi mongo attacker och skrattanfall.♥
Haha, älskar er !


Stora tjejen fick nya örhängen av sin mor&far men jag fick köpa dom, haha!
 
 
Just nu sitter jag och pluggar hälsopedagogik. Går väldigt segt idag och älskar att på en uppgift står det "I boken", jaha. I boken va det ja. Den har jag ju inte fått än, bra jobbat Carlsund! Hur tänkte ni där?
Det ska va inlämnat nästa vecka. Aaah, bara att hoppa över den uppgiften sålänge.
Imorgon då? Blir att fixa massa ärenden och kanske en tripp till Annette. Dock först och främst ärenden, för på lördag får jag hem en liten kisse bebis! :D En liten svart&vit tjej till Simba. Frågan är ju vad hon ska heta, Isabelle tycker Tjorven. Haha, men vi får se. Jag får kalla henne lillasyster tills jag kommer på något.
Var och hälsade på henne idag och gud så små dom var, är van vid Simba som är större än en elefantunge liksom, haha.
Imorgon blir det även utgång med bästa Isabelle och kom ihåg vad du har lovat! ;) Haha.
Love you, Bells !





So true...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0