02 september.

Jag sitter och skriver lite med Isabelle och då tog vi upp ex pojkvänner. Att man verkligen har rövål till ex som försöker förstöra ens liv, på ett eller annat sätt. 
Vissa försöker inte ens och vissa verkar ju inte ha något annat för sig än att lägga sig ens liv.
Dom är ju oftast ex av en anledning ( om det inte var aset som dumpa dig ) , sen kommer jag på att dom kanske gör oss en tjänst ändå. När dom gör sig till våra ex. För du kan bara hitta en bättre. Det gör ont i början eller i 5 år men en dag kommer det dyka upp en mycket bättre. En som ger dig kärlek istället för tårar.
 
Ja, det var rövhål till ex det.
 
 
 
 
 
 
Sen har vi ju vännerna. Dom som alltid får dig glad och som alltid finns vid din sida.
Jag har två idioter jag verkligen kan prata med om allt och utan dom skulle jag inte orka en dag
Linda & Isabelle♥
Sen har vi ju mina andra godingar, en jag dock börjat umgås mer och mer med är Mandisen. Hon har också fått stå ut med lite gnäll och tårar från mina sida och är så glad att vi börjat umgås mer. ♥
Bitches, jag älskar er!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bellis

Jag älskar dig min finaste prinsessa❤

Svar: Och jag älskar dig ❤
Karolina.

2014-09-02 @ 02:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0