12 oktober.



Nu kan jag uppdatera, haha.
Hade tänkt uppdatera tidigare men jag var helt utmattad så jag somna i soffan, haha.
 
Lördag.
Började dagen med kalas hos Johanna, för att fira Mollan. 
Det bjöds på shepard´s pie och regnbågstårta, nästan alla va där förrutom Matilda och Linus, så jag tror att vi var 15 personer i en 3an. Haha, det var trångt. Men jag älskar när familjen samlas. 
 På videon syns det va hon får av mig och Sofia, pet shop. Jag älskar när hon säger pet shop, det låter så himla gulligt. ^^ Och att hon blir så glad när hon upptäcker att det inte är bara 1 paket med pet shop utan två, så himla go!^^
Och det första hon sa när jag kom in med det stora paketet va:
- jag kan inte bära det här.
Haha. ^^

På kvällen åkte jag in till Linköping, det var ju bowling med Danijel, Isaballe och Dennis, jag förlorade ju som sagt stort och jag är en dålig förlorare, haha. Inte min grej alltså.^^
Sen var Isabelle tvungen att åka pga av en sak(jag tänker på dig hela tiden, gumman♥), så det vart bara jag och grabbarna. Men vi hade trevligt ändå. Träffade en av tjejerna från efterfesten hos Isabelle för ett par veckor sen, det var lite ku, jag vart igenkänd som tjejen som skratta, haha.
När jag tog sista tåget hem såg massor personer som kom med färg över hela sig, jag ville med till Life in color ju. :( 
 
 
 
Alicia och Kornelia(dom är systrar)
 Syns det att det är 11 år mellan dom?^^
Den här lilla tönten heter Zimba,
vilket är extra roligt eftersom min katt heter Simba och är dubbelt så stor som homom, haha.
 
 
 
Jag fattar inte varför bilderna blir olika stora. Blir fan irriterad!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0