31 oktober.

Åker buss till Linköping för första gången på typ 2 år?
Haha, mår ju skapligt illa om man säger så!:(
Blir åksjuk så jäkla lätt, då tänker ni säkert amen hur kan du titta ner i telefonen då?
Rätt enkelt, jag är så åksjuk just att det inte kan bli värre! ;)
Haha.

Försökte Hitta några blinkande horn så jag slapp va helt tråkig men det fanns ingenstans så jag får va en riktig tönt ikväll!
Fan, nu kom jag på att jag kunde ju klätt ut mig som kille! -_-
Bra att va efterklok.

Undra hur dåligt jag kommer må imorgon?
Blir redbull och vodka på förfesten, kommer va som en zombie.
Då kan jag ju gå ut då med så behöver jag inte sminka mig? 
Haha!
Nej fy, en kväll räcker.
Imorgon ska jag och Linda dejta chips skålen!:*
Haha.

Ta hand om varandra!


Det är så jag siktar in på att bli ikväll! ;)
Skämt åsido! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0