30 oktober.

Jag vart så otroligt trött, det kom som en käftsmäll så la mig i badet en stund.
Så jävla skönt, det är verkligen det bästa att göra på hösten.
Eller jag tar tillbaka det, det bästa är att mysa ner sig under en filt med någon man tycker och kolla film!
Så himla underbart. 
Nu känner jag mig ensam, haha.
 
Borde gå upp nu och ta tag i det sista av hälsopedagogiken.
Men nae, jag ligger så bra!
Dagen har annars vart kanon, jag fick min älskade morotskaka som jag längtat! Haha.
Och kul att träffa min tjejer igen! :D
 
Imorgon blir det all in!!! :D
Ses vi i Linköping? ;) 
Jag kommer förmodligen va den enda som inte är utklädd då jag inte hann fixa något! :(
Men men.
Halloween kommer tillbaka nästa år igen!
 
Nu ska jag fortsätta njuta av mitt bad!
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0