30 oktober.

 Sitter på pendeln påväg till Motala för en fika på stan med tjejerna!
Verkar som jag får mina vilja igenom, inget espresso house!
Amanda ville inte heller dit.
Halleluja, kanske jag slipper att spy! Haha;)
Illamåendet sitter kvar så idag är jag extra känslig.
Höll på att spy av min egna parfym, som jag älskar annars! :|

Länge sen man såg någon av dom, speciellt Johanna.E så vi lär ha mycket att prata om hela dagen.
Sen ska jag hem och göra det sista på hälsopedagogiken. 
Vi vart lite osams igår så jag gav upp.
Så jävla tråkigt skit.
Som tur är slipper det snart, för nästa uppgifter är medicin igen och det är grymt roligt och intressant så då går det mycket lättare att plugga!

Imorgon får jag äntligen träffa min älskade Isabelle igen!
Gud vad jag saknar dig!!!!

Och Linda. Du, jag och chips skålen på lördag eller? ;) Haha.
Känner att jag har gått ner ett gram, det kan vi ju inte acceptera ;) Haha.



Hur ska jag kunna ta det här se seriöst,
när du beter dig som en jävla 14-åring?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0