30 oktober.

Haha, egentligen kan jag aldrig säga att jag har tråkigt.
För jag har 2 otroligt galna katter som alltid får mig att skratta, även om dom sover.
Som nyss, jag hörde någon snarka och det lät seriöst som en vuxen karl.
Och en sån har jag tyvärr inte i mitt liv nu!;)
Iallafall, jag vart livrädd och stängde av ljudet på tvn och kollade runt.
Tillslut ser jag Simba och jag brast ut i skratt.
Puckot låg med näsan neråt mot byrån, jag kan säga att det var jävligt jobbigt att hålla mig för skratt när jag tog kort, tokiga jäkla katt!^^
 
 
 
 
Nu ligger jag iallafall i sängen och försöker sova, klockan är 05:00 och grannes alarm börja precis ringa. Hahaha, jösses.
Min trogna lilla dam ligger som vanligt på min tutte och sover, det gör jävligt ont ska jag be om att få tala om men har inte hjärta att flytta henne.
Jag har även ont i magen och ett jävla illamående som vägrar släppa.
Ja men god jävla natt på dig, Karolina -_-
Eller god morgon kanske?
 
Så jäkla go!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0