30 oktober.

I 8 år har jag sett dig växa upp.
Sen dag 1 har jag älskat dig mer än vad jag trodde var möjligt.
Det känns som det vore igår när du var en liten plutt med blöjrumpa, sötaste kinderna,
en gullig dubbelhaka och kallade mig för Kakko.
Idag är du en stor tjej som redan har börjat intressera dig för smink och klackskor.
Du ska ju va mosters lilla tjej,
den lilla tjejen som alltid kröp upp i famnen.
 
Jag hoppas att du vet att jag kommer alltid beskydda dig.
Vad som än händer kan du alltid komma till mig.
Jag är redan livrädd när jag tänker på att du, Saga och Molly kommer bli tonåringar 
och springa ute på nätterna och testa massa olika saker.
Jag blir livrädd för jag vet själv vad jag har gjort och vad som kan hända.
Men jag kommer alltid finnas där, dag som natt.
 
Jag älskar dig, Alva.
Du är mosters stolthet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0