29 oktober.

Jag älskar verkligen smycken. Ringar är favoriten, men jag älskar också andra.
Till fest älskar jag att ha stora halsband och stora örhängen,
och till vardags gillar jag lite enklare.
Iallafall kan ni förstå min lycka när jag hittade ett så otroligt snyggt halsband
på glitter med 75 % rabatt, jag skrek nästan till av glädje, jag vart så otroligt kär i det så jag slog till direkt.
Vart också ett armband som det också var 75 % på.
Jag älskar smycken och jag älskar när det är rea! Haha.
 
 
 
 
 
 
Jag har sagt så många gånger att jag avskyr smaken och lukten av kanel, vanilj och kokos.
Men något ni kanske inte visste är att jag älskar smaken och lukten va polkagris.
I love it♥
Så kan ni förstå min glädje när jag tittade två med lukt av polkagris förra året ?
Och nu har den kommit tillbaka, det är glädje. 
Jag står alltid och luktar på den när jag tvättar händerna.
Haha, men jag älskar verkligen lukten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0