29 oktober.

Jag verkligen HATAR hälsopedagogik.
Jag förstår inte ens frågorna, jag väljer hellre psykologi. Alla dagar i veckan.
Men ja, det är bara att plugga på, det lönar sig i slutet. 
 
Imorgon ska jag först plugga senblir det att åka in till Motala
för en fika på stan med Amanda, Kornelia och Johanna. 
Det blir säkert mysigt. Dom vill säkert gå till espresso house men jag tål verkligen inte lukten där.
Bara jag går förbi där blir jag illamående då kan jag tänka mig om jag sitter där inne, haha. 
Men vi får se. ^^
 
 
Nu borde jag forsätta med pluggandet men jag finner inga vilja till det så jävla tråkigt är hälsopedagogik.
RÄDDDDDDA MIG!
Jag kommer seriöst bli galen på det här snart.
Men jag får se det på den positiva sidan.....Jag hitta ingen. -.-
 
 
Jag får härda till fredag, då är det halloweeeeeeeeeeen.
Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra på lördag. :(
 

Kommentarer
Postat av: behöverintesäga! :*

Du får äta godis med mig och dricka cola så vi långsamt blir tjocka tillsammans,sympatiäta <3

Svar: Hahahaha :* Alltid med dig, darling!
Karolina Lundgren

2014-10-29 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0