28 oktober.

Jag älskar mina minnen!
Det har inte alltid varit lätt men jag älskar alla minnen!

Bilderna börjar från jag var 13 upp till idag, så många bilder kan va omogna.
Och bilderna är väldigt rörigt upplagda.

Jag och Elin.
Natta, Nettan, Mentor, Sissi och Småland.
Småland, Robin och Mentor.
Nathalie, Elin, Kornelia och Nathalie.
8 maj föddes Alva.
Jag och Alva.
Elin och Kornelia.
Elin, Dennis och Marcus.
9an, haha.
Johanna och Kornelia.
Alice, Sofia och Johanna.
Elin, Nikolina?, Annette, Therese och Nathalie.

Kornelia.
Nathalie och Elin.
Isabelle.
Isa, Dennis och jag.
Jag och Lisa.
Jag och Alva.
Lisa.
Lisa, Kornelia, Sofia, Alice och Johanna.
Dennis.
Jag, Kornelia, Jenny, My och Sofia.
Isa och Nathalie.
Nathalie och Elin.
Natalie och jag.
Jag och Alva.
Johanna och Kornelia.
Henrik, Kornelia, Martin och Johanna.
Nathalie, Elin, Isa, Nathalie och Elin.
Johanna och jag.
Sofia och Kornelia.
Hahahahahahahahahahahahaha, säger inget.
Johanna och Moa.
Sofia och Kornelia.
Haha, fråga mig inte.
Kajsa, Natalie och jag.
Jag.
Alva.
"Kakko, Kakko fisit.
Jag och Kajsa.
Sara, någon norrlänning, Natalie, Kajsa och jag.
Jag och Natalie.
Jag.
Brun och smal, underbara tider!
Pappa och Kornelia.
Natalie, Kajsa, Alva, jag och Matilda.
Alicia och jag.
Min familj + 3 okända
( barnen längst till vänster och deras mamma)

Jag, Annette, Natalie, Matilda, Johanna och Therese.
Mina systarar 2008.
Kornelia.
Någon norrlänning.
Kajsa, Natalie och jag.

Jocke och jag piercade tungan.
Marcus.
Johanna.
Emelie, Alice och Sofia.
Kornelia och Natalie.
Marcus, Elin och Linda.
Det var så rätt åt dig, älskling!
Ludde?, jag och Dennis.
Jim och Joakim.
Kornelia och jag.
Annette, jag och Natalie.
Verkligen inte min väska, haha.
Becca och jag.
Johan och Toni.
Joakim, Adrian och Kornelia.
Kornelia.
Hahahaha
Jim, Joakim, Martin, Kornelia och Caroline.
Natalie, Kornelia, jag och Martin.
Kornelia och jag.
Becca, jag och Kornelia.
Jag och Toni.
Gud vad jag saknar din vänskap.
Kornelia, Becca, Toni och Martin.

Jesper.
Hahaha.
Isabelle, jag och Natalie.

Isabelle, Ramona och Natalie.
Jag och Toni.

Martin, Kornelia, Sofia, jag och Johanna.

Kornelia och jag.
Jag och Alva.
Fråga mig inte vad jag gör.
Ludvig, Sofia,Isabelle och Kornelia.

Martin, Kornelia, Alicia, Linus, Alva och jag under Alva.
Isabelle, Natalie, jag och Johanna.

Natalie och Isabelle. Jag och Isabelle.
Alva och jag.
Nenne och Isabelle.
Kornelia och Natalie.
Martin, Kornelia, mamma, Johanna, Jimmu, Isabelle, Johanna, pappa, Matilda, Annette och Lars.
Natalie och Alva.
Patricia och Linda.
Isabelle, Natalie och jag.
Jag och Isabelle.
Krull, Kornelia, Jocke, Isabelle och Jesper.
Natalie, Isabelle, Kornelia och jag.
?, ?, Kornelia, Adrian och Martin.
Marcus, Adrian, jag och 2 andra.

Julia, Nathalie,Natalie och Becca.
Isabelle och Andreas.
2 tjejer och Isabelle.
Natalie och Sofia.

Natalie och jag.

Elin.
Becca, Kornelia och jag.

Sofia, Kornelia, Sofia och Becca.

Jag och Natalie.

Jag och Alva.
Lisa, Kornelia, Sofia och Nathalie.

Kornelia, Johanna och Sofia.

Jag, Johanna, Kornelia och Sofia.
Peder.
Sofia och Kornelia.
Bohm, Martin och Jonathan.
Johan.
Isabelle, Alicia, Kornelia och Moa.
Moa, Isabelle, Kornelia och Johannna.
Haha, Jonathan.
Kornelia, Isabelle och Sofia.
Johan.
Lasha och Isabelle.
Ronny.
Christoffer.

Jag och Isabelle.
Bubben i mina skor, haha.
Kornelia och Tom.
Hahahahahahahahaha.

Jag och Isabelle.
Isabelle och Kornelia.
Jesper.
Haha, vekling.
Krull.

Ronny och Christoffer.
Johan vann en nalle till mig som jag köpte till Dildo( Johans smeknamn ).
Jag har kvar den än idag. :D
Jag och Nicklas.

Isabelle, minns inte namnet och Sofia.

Christoffer och Anton i bakgrunden.
Haha, jag vaxa honom.
Christoffer och Pölsa.
 
 
Ronnny och Kim.
Isabelle och jag.
10 juni föddes Saga♥
19 september 2010 vart jag gudmor♥
Sofia och Kornelia.
Pierre.
Mika.
Alexandra? och Mika.
Kornelia.
Jag, Kornelia och Sofia.
Lindas 18 års firande slutade med akuten för mig med många stick.
Men vi hade kul innan. ^^
Jag, Kornelia och Sofia.
Kim och Pölsa.
Jag.
Kornelia och Sofia.
Calle och Pölsa.
Sofia, jag och Pölsa.
Hahaha.
Jag och Andreas.
Förstår ni hur lång människan är?:o Jag är 1.68.
Mats.
Johanna, Kim, Mats, Isabelle och Johan.
Jennifer?, Sofia, Kim och Ronny.
Saga.
 
Jag och Saga.
 
Japp, det är blåmärken gjorda av en jag var tillsammans med 2009.
Linda.
Kornelia, Amanda, Isabelle och Sofia.
Saga och Linda.
Jag och Alva.
Jag och Natalie.
Yrrol.
Världens skönaste sköldpadda.
Kornelia och Isabelle.
Isabelle, Sofia och jag.
Daniel, Isabelle och Sofia.
Tror det är Robin?, Josef och Kim.
3 killar och Andreas.
Andreas.
Min familj.
Mina systrar 2011.
Jag, Annette, Natalie, Matilda, Johanna och Therese.
Amanda och Kornelia.
Sofia och Amanda.
Vi hade väldigt fina 3 år tillsammans.
Dock inte alltid och speciellt inte i slutet.
Men du fick mig alltid att skratta och trots allt tar jag med mig många fina minnen från våra år!
6 oktober 2011 föddes Molly.
Alva och Saga.
Jag med Molly under jackan.
Jag och Saga.
Vi gjorde 5 miljoner cupcakess till Mollys dop.
 
Saga och Molly.
Våran älskade Sofia tog studenten.

Jag flyttade hemifrån och skaffade Simba.
Johanna tog studenten.
?, Sofia, ?, Isabelle, Johanna och Annette.
Amanda, Kornelia och jag.
Jag och Linda.
Phoenix, Sofia, Kornelia, Saga och Plexus.
Vårat grodyngel Amada tog studenten.
Josefine?, Amanda, Isabelle, Kornelia och jag.
Jag och Jacob.
Isabelle och Dennis.
 
Isabelle och jag.
Jag och Saga.
Jacob, Isabelle, Dennis och jag.
 
Jag skaffade Sally!
Jacob, Isabelle, Dennis, Josefine?, Jon?, ?, Danijel och jag.
Isabelle och jag.
 
Många kvällar/dagar har jag inga bilder ifrån.
Men jag minns dom!
 

Kommentarer
Postat av: Natha

haha! Bilden på mej o Elin i bussen! Har svagt minne från de men minns inte vart vi åkte?! ☺️ kul med bilder man inte har sett på evigheter 😃

Svar:
Karolina Lundgren

2014-10-28 @ 05:02:51
Postat av: Karolina

Det går inte att svara på din kommentar, så får göra på det här sättet.

Haha, du menar när ni sover? Det är från resan till Stockholm med alla 9or! :D
Det var det jag tänkte därför jag la upp dom!;D

2014-10-28 @ 20:56:20
URL: http://karolinalundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0