28 oktober.

Sitter på US i Linköping och väntar på min syster.
Vart lite i sista minuten för hon sa att hon skulle åka själv och det tyckte inte jag hon skulle behöva så då tog jag en paus i pluggandet och följde med henne!
Så nu sitter jag här och rullar tummarna medans hon blir undersökt eller va fan hon blir, haha.
Hon visste inte ens själv vad hon skulle göra så!^^
 
Vet inte om hon ville ta en runda på stan sen eller om vi åker hemåt.
Men jag ska iallafall äta något innan jag svimmar!
Jag har blivit så otroligt dålig på att äta sen jag börja bo ensam, det är nästan så jag glömmer bort det. 
Får nog ha Saga lite oftare för när hon va hos mig åt jag jätte bra för då åt jag ju samtidigt som henne.
Jag saknar dig, lill gumman.
Så otroligt mycket fast jag träffade dig i lördags!:(
 
Resten av veckan då?
Blir att plugga som vanligt, känner att jag kommer bli utmattad om vi alltid ska få såhär många uppgifter att göra varenda gång.
Förstår inte vad dom jävlarna tänker med!
Sen på fredag är halloween paaaarty med Isabelle! Om hennes ögonen är bra btw, annars kör vi hon och jag på halloween flöt istället!
Så jäkla underbart. Älska halloween!^^
Men lördagen då? 
Vad ska man göra då ?
Hmm.
 
Ta hand om varandra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0