27 oktober.

Jag kanske gör många dumma val.
Det kan jag erkänna själv, men jag lär mig av mina misstag.
Men för att kunna lära mig måste jag få göra misstag och dumma val.
Jag är fortfarande ung, jag lever mitt liv.
Och jag lever det hur jag vill. Hur jag vill!
Allt jag gör drabbar bara mig, både gott och ont.
Det drabbar aldrig någon annan.
Jag letar samtidigt efter min lycka på den skakiga väg jag går.
Vi alla vet hur upp och ner den vägen är, ibland måste man göra några otroligt korkade val för hitta den riktiga lyckan.
Och tills jag hittar den tänker jag fortsätta leva galet.
Jag har bara mig själv att tänka på nu.
Låt mig göra det.
Låt mig vara galen.
Jag får bara en chans.
 
 
 
 
 
Förlåt. 
Men det är det värsta som skulle kunna hända nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0