26 oktober.

Gud vad trött jag är.
Jag hatar att vakna upp och fortfarande va trött,
men det beror säkert på att Sally störde mig 100 gånger inatt igen. -_-
Ska nog störa henne när hon sover så hon får se hur himla kul det är! Förbannade katt.
 
Vad står på schemat idag då?
Jo, först ska jag plugga lite, sen städa och duscha, sen får vi se vart vindarna tar mig!;)
Har nog dock något planerat men vi får se!;)
Sally ligger hos mig just nu och spinner som jag vet inte vad.
Kanske för att hon håller sin tass på min tutte, haha.
Idag är dom svin ömma och som vanligt ska hon snutta( "trampa" som kattungarna gör när dom diar ) och jag kan säga det gör så förbannat ont!
Men puttar jag bort henne tar det 5 sekunder sen är hon tillbaka lika snabbt igen!-_-
Skitunge!
Den här veckan som kommer blir det att plugga sten hårt, fy fan. Jag kan inte påstå att jag längtar direkt, ska göra färdigt medicin och sen börja på hälsopedagogik igen, jag som älskar hälsopedagogik! -_-
Jaja, måste plugga vidare nu!
 
 
Ta hand om varandra!
 
 
 
En gammal goding på mig och Jacob!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0