25 oktober.

Vart lite ändrade planer ikväll, sitter hos Linda nu och är typ redo att explodera för jag är så mätt, haha.
Vad har hänt med oss?
Vi är 22 år och sitter hemma en lördag kväll och käkar chips och godis!
Hahahahaha, iceman!:'D:'D:'D
Jag orkar inte! :'D 
Linda och jag tillsammans alltså, det går inte.
Haha, det slutar alltid med att vi skrattar så tårarna sprutar, precis som just nu :'D
Tog typ 15 minuter att bara skriva det där för vi skrattar så mycket! :'D
Det bara Linda som förstår mig så bra, hahaha.
Bästa sättet att beskriva våran vänskap är att säga att vi två är galna tillsammans, vi passar perfekt ihop och ingen kan skratta så som vi gör tillsammans!
We're soulmates!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0