25 oktober.

Idag va en sån där bra dag, jag vakna upp glad,
och man måste ju bara älska dom dagarna!
Iallafall dagen har spenderats med min älskade mor, handlat, kollat på rusta sen bjöd hon på mat!
Jag är ju som sagt veg. och det finns sällan mycket veg. mat när man äter ute, så jag brukar alltid testa det som finns. Idag testade jag veg. sushi och alger.
Båda fick mig att vilja spy, sushin hade värst smak, kanske för att jag hatar avokado, så det kunde jag inte svälja, men algerna fick mig att må illa. -.- Usch, fy, blä. Aldrig igen.
Men nu kan jag iallafall säga att jag testat båda. ^^ 
Jag älskar mammas sköna kommentarer ibland, hon är alltid så lugn.
Vi skulle svänga av från motorvägen och hon bara:
- oj, vad jag kör.
 
Hahaha, vi skratta så tårarna spruta.
Älskade mamma! ♥
 
 
 
Alger, blä.
 
 
Min älskade väska♥
 
 
Mina mysmongon just nu♥
 
 
 
 
Nu ska jag ta och krypa ner i ett bad, fryser som en galning, mina händer är som isglassar.
Vilket är väldigt ovanligt då jag nästan alltid är varm. :O
Och så ska jag eventuellt spy alltså, förbannade alger!


Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0