25 oktober.

Vart väldigt dåligt uppdaterat igår känner jag, men jag hade fullt upp hela dagen. ^^
Började dagen väldigt segt, låg kvar i sängen i 2 timmar efter jag vakna, Snoopy(Sally) och jag låg o myste, älskar henne på morgonen för då är hon så mysig, på nätterna är hon bara jobbig, haha.
Sen åkte jag in och mötte Nettan på stan, jag köpte faktiskt en väska och 2 stickade klänningar, vilket behövs nu när det börjar bli kallare. Visar väskan imorgon. ^^ Så jäkla nöjd!
Haha, Nettan och jag har sjukaste humorn, jag fick värsta skrattanfallet på ur och penn, dom måste ju trott att jag var galen, haha.  Fy fan.
Jag tror jag har ont i benen pga av att vi gått så mycket, eller jag vet att jag har ont i benen, haha. ^^
Det vart en ganska lång runda på stan i lilla Motala, med tanke på att man går igenom den på 10 minuter, haha.
Kvällen spenderades dock i Mjölby med David, det var trevligt. (:
 
Nu ska jag fan försöka sova!
Och låter inte Sally mig va åker hon ut med huvudet före, haha!
Natti natti.
 
 
Ta hand om varandra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0