23 oktober.

Idag är jag sådär otroligt jäkla trött igen.
Jag ligger typ och somnar när jag pluggar så funderar på att gå och lägga mig.
Testa om jag somnar, gå upp tidigt imorgon och plugga innan jag åker till stan.
Inte bara jag som är trött heller, katterna har legat och sovit hela dagen, jag tror det tråkiga vädret påverkar dom också. Eller så är det för att jag är så trött och seg så det påverkar dom så. Jag har ingen aning.
 
Visst ser det ut som han ler? :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gud vad jag längtar till halloween. Jag äääääääälskar halloween, årets höjdpunkt!
Men frågan är ju vad jag ska göra på lördagen? Fredagen blir det utgång med Isabelle, men lördagen då?
Vägrar sitta hemma på halloween. :o
Förra året hade jag Saga på halloween, det älskade jag. Väljer henne framför alla utgångar alla gånger!
Hon var så himla gullig är hon gick "bus eller godis", då var hon ju 3 år och hon gick fram till dörren och sa:
- kan vi få lite godis tack?
Hahaha, förstår ni hur mycket vi skratta? Hon är alltid så himla rolig och klok, så lillgammal. ^^
Älskade lilla barn, du måste komma hit snart.
Är så himla tomt utan dig.
Älskar dig så mycket, bönan♥
 
Ta hand om varandra! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0