23 oktober.

Jahopp, klockan är nästan sex och jag kan verkligen inte sova.
Vilket är väldigt jobbigt då jag ska va i skolan klockan ett och det känns inte så kul om jag sitter o gäspar och är som en död sill. Men nej, om dom nämner något kommer jag säga att dom ger oss för många uppgifter, vilket också är sant. Dock är det ju Miroi som ger oss dom här uppgifterna, jag slipper dock dom efter först terminen för då är det Carlsund på hel tid, jag läääängtar!
Hatar Miroi, värsta skiten som finns.
 
Sitter och kollar på klänningar igen till nyår, jag är skadad jag vet. Haha.
Dock har jag sökt massor vikarie jobb så risken är att jag kanske jobbar då. :/
Men isåfall är det bara att ta det med en nypa salt, jobb går alltid före.
Dock jobbar jag hellre jul helgen. Men ja, det återstår att se om jag ens får något.

Jag känner att jag borde verkligen försöka sova så jag får sova ett par timmar innan jag ska till skolan.
Jag har iallafall hittat något att göra i helgen, om lördag bli av beror dock på hur Fia mår. Haha.
Men det ser ut att bli en nykter helg igen, det blir nog tredje helgen i rad? Gud vad duktig jag känner mig!:D
Men det ändrar sig nog till halloween helgen tror jag! ;)
Just det, sova var det ja!
 
Ta hand om varandra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0