22 oktober.

Jag har som sagt bloggtorka, speciell när jag bara är hemma och pluggar.
Imorgon ska jag dock till skolan en stund, skit kul. Men men måste ju.
Fick även en bra nyhet från skolan idag, får praktik i Skännige istället för i gamla stan.
Slippa pendla och spendera kvällar i gamla stan, tack gode gud! Haha.
Dock är ju inte praktiken förens i december, men nu har jag ju det klart iallafall, dock inte så kul att det är mitt i vintern. Kommer säkert va snöstorm varje gång jag går ut! -_-
 
Påtal om det, jag måste köpa en vinterjacka. Det är så himla svårt för mig att hitta vinterjackor, för jag är så himla varm av mig så jag behöver ingen tjock.
Linda vart t.o.m lite chockad igår att jag fortfarande använde skinnjackan, för hon anväder sin vinterjacka redan.
Men det är ju bara oktober?:o Jag kommer nog använda skinnjackan så länge jag kan, har ju vantar och halsduk som värmer om jag fryser. ^^ En ny mössa måste jag köpa med, passar verkligen inte i det men ack så skönt det är!
Iallafall, förra året använde jag min vinterjacka 2 gånger tror jag, det var dom dagarna det verkligen va snöstorm, alla andra dagar använde jag min vår/höst parkas.^^
Så jakten på den perfekta vinterjackan fortsätter, hittade 2 på HM förra månaden som jag vart kär i men den ena fanns bara i grön och jag har ju väldigt färgglada converse så då skull jag inte kunna använda dom på snö fria dagar och den andra så satt en storlek as bra förrutom över brösten sen va nästa storlek 4 nummer för stora så då vart jag förbannad.
Ska se om jag hittar en på fredag annars får jag pröva min lycka i Linköping eller på nätet.
 
Men måste återgå till att skriva om ämnesomsättning nu.
 
Ta hand om varandra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0