22 oktober.

Sova? 
Va, vad är det för något?
Klockan är nästan sex och jag har inte somnat än, börjar nästan ge upp hoppet att jag somnar snart.
Börjar bli ganska trött på att ha det såhär faktiskt, men men. Vad ska man göra?
Det går väl över någon gång, dock har jag haft såhär i nästan 3 månader så ja, jag börjar bli väldigt less på det här.
Sally verkar inte ha några planer på att sova än heller, jag hör hur hon leker med sin råtta.
Kastar den upp och ner, lilla gos bollen.
Nu kom hon och la sig hos mig bara för att jag skrev sådär.
Men hon ska bara va i ansiktet hela tiden, det blir jag lite galen på.
Igår natt va hon fan värst, hon trakasserade mig hela natten när jag väl somnat så då vart jag verkligen förbannad!
Råka t.o.m putta ur henne ur sängen när hon höll på. Men inte fan lärde hon sig, för 2 sekunder senare fortsatte hon.
Man ska inte leka med mig när jag sover alltså, jag blir bara förbannad ! 
Då kan vad som helst hända, haha. ^^
 
Ta hand om varandra!
 
 
 
 
 
 
Jag tror inte jag orkar så mycket längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0