21 oktober.

Jag tror att jag är rädd.
Jag är rädd för att känna, jag tror det är därför jag stöter bort killar när de kommer nära.
Jag är för rädd för att bli sårad.
Det skrämmer mig!


 
 
 
 
 
Jag vill hitta någon, någon som kan bryta sig in.
Jag vill ha någon som ser mig för den jag är, som accepterar allt med mig och låter mig vara mig.
Jag förstår nu idag att jag har bara vart kär 1 gång, jag har älskat en annan av hela mitt hjärta men jag inser idag att jag var aldrig kär.
Man kan säg att mitt mål i livet är att bilda familj.
Därför vill jag hitta någon med samma framtids planer som jag har, för jag har slösat 3 år på en som inte hade det, det är år jag aldrig kommer få tillbaka.
Jag har en sån otrolig stor längtan inom mig att det gör ont, det är något som fattas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0