21 oktober.

Ensam.
För er som inte vet så bor jag i Skänninge.
Det är världens tråkigaste och minsta håla, jag avskyr att säga vart jag bor.
Jag känner 1 person här och han flytta hit för några veckor sen och jag har bott här sen februari 2013, förstår ni hur ensam jag känner mig då? Jag kände mig t.o.m ensam när exet bodde här, för datorn va viktigare än mig.
Då undrar ni säkert varför jag flytta hit och det var exet som bara skulle bo här, förstår fan inte varför.
Jag trodde jag var kär och ville vara nära honom.
Det sluta istället med att jag vart olycklig här för jag känner mig alltid ensam, väldigt lyckat.
När jag är i Linköping eller Motala så åker jag inte hem, visst jag åker "hem" till min lägenhet men jag åker ändå inte hem, Skänninge kommer aldrig va hemma för mig. 
Men jag har lovat mig själv att jag ska försöka stå ut tills jag studerat färdigt, för jag flyttar till staden jag får jobb i.
Jag har ändå inte möjlighet att flytta egentligen, men jag vet fan inte om jag står ut til december 2015 eller t.o.m ännu längre. :(
Någon som vill dela på en lägenhet? ^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är hårt.
all lycka till dig att hitta något o någon som får dig att känna dig som hemma :)

Svar: I know.Tack så mycket. ^^
Karolina Lundgren

2014-10-22 @ 12:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0