21 oktober.

Är påväg till Linda och mitt lilla troll Saga, ska pussa sönder henne sen!
Jag träffade dom i fredags men jag saknar dom redan något enormt så ska bli mysigt att träffa dom igen!
Sen blir det att åka hem och plugga igen, psykologin är klar iallafall så nu ska jag ta mig an medicin och hälsopedagogiken, dom ska in med 2 dagars mellanrum då jag måste arbeta med de samtidigt, jävla miroi.
Men efter december slipper jag Miroi, för då går alla kurser över till Carlsund, så jävla skönt att slippa dom där jävlarna!
Dom kan ju fan inget men slänger på oss 500 uppgifter att göra på 1 vecka, jag kommer inte sakna er!
 
 
 
Och vilket skit väder det är då!
Smått regn som man inte ens märker av tills man är dyngsur, förbannade höst!
Haha^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0