19 oktober.

Nu har hela mitt headset dött, finns inget segare än att åka pendeln utan musik. Fuck life!
 
Kvällen vart iallafall grym, jag och Isabelle hade till en början myskväll med mycket skratt, haha.
Du är så underbar, darling och jag är fortfarande propp mätt.
Sen cykla vi till stan i regnet, jag trodde vi skulle dö. Jag är livrädd för cyklar och sånt skit sen min olycka så hjärtat va i halsgropen hela vägen, men vi överlevde!
Gick till segaste stället i hela Linköping, Queens för att möta upp Danijel, mysigt mysigt!
Nu sitter jag här och är påväg hem, hoppas på ett par timmars sömn innan det blir att åka tillbaka till Linköping för att spendera dagen med Danijel!
Måste även göra färdigt psykologin men det får jag ta på kvällen. 
Den här helgen har gått så otroligt snabbt och jag har inte festat en enda dag! Det här är andra helgen i rad, så jävla stolt jag är! :D
Men det får vi nog ta och ändra nästa helg tror jag!;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En otroligt glad överraskning!!!!! ♥
Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0