19 oktober.

Jag tror mina grannar undrar vad jag håller på med, satte mig på huk och det gjorde så ont i ryggen att jag skrek till som jag vet inte vad!
Vad är det med min rygg? Idag va den något otroligt jävlig, skit rygg.
Låg i badet i en timme när jag kom hem och det hjälpte som fan tills jag ställde mig upp, så det kändes ju värt.
Sitter iallafall och skriver det sista på psykologin, tar ju fan aldrig slut känns det som, så fort jag är klar ska jag krypa ner i min nybäddade säng, uuuuuunderbart. Längtar som en galning.
Imorgon har jag tvättstuga, jätte roligt. Hoppas ryggen orkar bara, behöver verkligen tvätta.
 
 
 
 
 
 
 
Jag kom på förrut att det finns absolut inget sexigare än killar med barn.
Jag verkligen längtar tills den dagen då jag får uppleva det här!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0