19 oktober.

Men gud, idag är jag som en jävla zombie.
Verkar som jag fick lida idag för att jag var så pigg igår, herregud. Jag får kämpa för att hålla ögonen uppe.
Det kommer bli farligt när jag åker hem sen, vill inte missa min hållplats som jag gjorde en annan gång, haha. Fy fan, det sög ordentligt ni.
Jag är iallafall påväg till Danijel nu, risken finns att jag somnar hos honom, det var länge sen jag var såhär trött.
 
 
 
 
Sen att folk hoppar på folk med elaka kommentarer och dolda samtal när en person delar ett personligt inlägg om en händelse om sitt barn på facebook som faktiskt kan rädda barns liv finns inte i min jävla värld!
Vad är det för jävla folk? Tappa er mamma er som barn? Eller fick ni inte mammas tutte ordentligt så ni söker all jävla uppmärksamhet ni kan!
För sådär beter man sig inte!
Nu blir jag bara förbannad! 
Ni har ingen rätt att gå och trakassera folk överhuvudtaget, jag hoppas ni får en smäll!
Patetiska, förbannade, jävla skit människor!
Skäms på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0