19 oktober.

Olle Waller från "fråga Olle dokumentären" sa precis den bästa saken jag hört på länge.
 
" Ett tips till killar är att inte va för på och inte heller tjata. "
 
Känner att det var det bästa tipset till 99 % av alla killar och även till vissa tjejer men jag har ju inte det problemet som tur är.^^
När killar är för på så blir man avskräckt, finns inget värre enligt mig.
Jag blir nästan irriterad bara jag tänker på det.Haha, hellre en lite blyg kille än en som skryter och är på en som en förbannad jävla blodigel, blä.
Hahaha, nu har dom onanimaraton på fråga olle, hahahaha. Varför liksom? Sköningar alltså, det finns verkligen allt i denna konstiga värld!:'D
 
Men ska nog ta och försöka sova nu så jag orkar med gullunge sen! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0