18 oktober.

Jösses Amalia, jag sov 14 timmar.
Jag ställde inget larm för jag kände att jag behöver verkligen sova, jag tar verkligen den chansen när jag får så det var riktigt skönt.
Så idag mår jag ganska bra, jag har lite extra ont i ryggen idag men det är nog för att jag legat still så länge.
Nu sitter jag och pluggar psykologi igen, idag har jag flyt känner jag! Ju mer jag kommer in i det destu bättre går det, men det är fortfarande galet jävla tråkigt. Haha, fast hälsopedagogik är tråkigare. Medicin♥
 
Det är inte riktigt bestämt vad det blir ikväll så det märks, mina damer och herrar!
Men nu ska jag ägna min tid åt psykologi en stund till, hoppas jag blir färdig idag.
 
Hugs and kisses!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0