16 oktober.

Idag är jag sådär förbannat jävla trött igen, jag somnar sittandes snart.
Vad är det med mig? Är väldigt jobbigt att va såhär förbannat trött.
Imorgon blir det iallafall en runda på stan med Linda och Saga, gud vad jag saknar er!!
Men vad händer på kvällen och resten av helgen då?
Är jag såhär trött lär jag däcka i soffan hela helgen, haha. Dock vill jag hitta på något, men helgen innan lön, det lär va stendött på "hitta på något" fronten.
 
Jag ska nog fortsätta med psykologin nu, galet jävla tråkigt men det måste ju göras.
Sen ska jag nog ta och kolla på någon film, jag såg "rise of the guardians" häromdagen så den kan jag inte se igen, kanske Trassel eller monster inc? Haha, ja. Jag är barnslig. ;)

 
 
Vad gör man när man älskar någon så mycket att börjar hata den?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0