16 oktober.

Jag har två bästa vänner, två som jag vet att jag kan prata med om allt.
Jag vet att jag kan ringa dom varje tid på dygnet om jag behöver hjälp.
Dom är så lika men ändå så himla olika. 
Båda två är väldigt framåt, dom är personer man märker av, på ett bra sätt.
Jag är den tysta och lugna som man oftast inte märker av.
Det är nog därför jag tror vi passar så bra ihop, vi blir aldrig för mycket tillsammas.
Dom hjälper mig synas.
 
Linda.
Oj oj, vad mycket sjuka saker vi har hittat på under 6 år, jösses Amalia.
Haha, undra hur många gånger lärarna i skolan fick be oss va tysta på lektionerna?
Jag tror inte du och jag någonsin har haft en tråkig stund tillsammans, vi får alltid våra skrattanfall så alla tittar konstigt på oss, haha. Ingen förstår mig så bra som du gör.
Redan första gången vi verkligen umgicks utanför skola skapade vi otroliga minnen, "kakko fisit"!
Varje gång jag vill brista ut i tårar får du mig att skratta, du får mig alltid att skratta när jag behöver det som mest, det är som att du känner på dig att jag behöver det !
Du och Saga är två av dom viktigaste personerna i mitt liv.
Jag älskar dig♥
 
 
Isabelle.
Vad ska man säga ? Vi var ifrån varandra i över 1 år och när vi träffades igen va det som vi aldrig hade vart ifrån varandra, allt var som vanligt.
Du är min klippa i allt det svåra och du gör vardagen lite enklare.
Vi har så många galna minnen tillsammans att om skulle fylla 10 böcker!
Jag är så himla glad att vi har hittat tillbaka till varandra för jag skulle inte klara av en dag utan dig.
Jag älskar att du ser så fort något är pågång med mig, är jag får upp ögonen för något eller någon och du ser när något tynger mig, jag behöver aldrig säga något.
Vi har precis haft den bästa sommaren på länge och jag längtar redan till nästa så vi kan skapa mer galna, underbara minnen.
Jag älskar dig♥
 
 
 
Ni är mina bästa vänner och jag är så glad att jag har er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0