15 oktober.

Igår hände något man tror bara händer på tv. En äcklig gubbe försökte locka med sig min 4 åriga guddotter.
När Linda ringde och berättade det var min första tanke "driver hon med mig?".
Jag vart så chockad att det hände min Saga!
För det finns inte i min värld, man tror inte att det kan hända någon man älskar!
Att inte ett barn kan va ute och leka 2 meter från sitt hem är bara så jävla sjukt! Ibland är dom inte ens säkra på sin egen tomt eller i sitt eget hem för såna här äckliga människor finns överallt!
Alla tankar "tänk om" bara snurrar runt och jag blir illamående, tänk om han hade fått med sig henne?
Ett liv utan Saga? Det skulle jag nog inte klara av.
Tårarna rinner ner är jag skriver det här, det går inte hantera på ett normalt sätt. 
Skulle jag få tag i honom vet jag inte vad jag skulle göra, jag gör allt för att beskydda henne och jag tar vilket straff som helst bara hon är säker och mår bra!
Chocken är för stor, jag orkar inte ens tänka tanken på vad som kunde hänt. Det är bara så jävla sjukt, förstår ni nu varför jag är för dödsstraff? För såna här människor ska inte få chansen att leva, dom kan aldrig bli "friska"!
Dom förtjänar ingenting!
 
Har ni möjlighet gå in på facebook, dela, sprid vidare.
Han ska åka fast, på ett eller annat sätt.
Det hände alltså på väster, ett bostadsområde som ligger i Motala!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0