14 oktober.

Det är en väldigt nöjd tjej nu!
För nu har nästan alla mina serier börjat igen, och idag såg jag första avsnittet på nya säsongen av The walking dead, jag är ju som sagt ett zombie fan så den är ju min favorit serie! Jag grät till avsnittet, mer säger jag inte för er som inte sett det än.
Så jag går vidare till något annat.
Det verkar som allt går sönder för mig. Mitt headset har dött, "N"et på min dator är skit segt, min externa hårddisk har nog dött ( alla mina bilder:'( ) och nu verkar det som min laddare dött. Som tur är kommer mina föräldrar imorgon så får be dom ta med en ifall min inte börjar leva snart.
Jävla otur jag har alltså.
 
 
Halloween då?
Vad ska man göra ? Jag älskar ju halloween så det känns nästan som ett måste att fira det då.
Jag är nästan 100 på att det kommer bli utgång, vad annars alltså? Haha.
Och förresten, jag får höra väldigt mycket att jag festar hela tiden, inte för att det har med någon att göra egentligen.
Men jag är 22 år, jag har alltså precis börjat mitt liv, jag är singel, det är ganska deprimerande att sitta hemma då och jag har inga barn än. 
Får jag ha Saga väljer jag henne alltid först, jag har vart hemma på nyår, halloween o.s.v för att hon har vart hos mig. Jag älskar att va hemma med henne, men på senaste tiden har jag inte haft henne på länge och då har det blivit lite mycket festande. Men det är inget alla ska klaga på, för det är mitt val och mitt liv.
Nu lät jag som en bitter tant, haha. 
 
En av dom bästa utgångarna, ren glädje♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0