13 oktober.

Jag ligger död i soffan med smärta i både rygg och mage samtidigt som jag pluggar psykologi.
Känner att det inte går fort , är så hmla trött idag, behöver lite energi men men. Det är bara att plugga vidare, har 7 dagar kvar innan uppgifterna ska in så jag borde hinna utan att stressa känner jag.
Gud, jag känner att jag somnar snart, varför är jag så himla trött?
Skulle nog behöva gå en promenad och komma ut lite, men det är så himla tråkigt att gå själv, plus att mitt headset är trasigt, då är det ännu tråkigare.
 
Jag vill verkligen flytta härifrån, men jag har lovat mig själv att jag ska försöka hålla ut tills jag har studerat färdigt och sedan flytta till staden jag får jobb i så jag slipper pendla. Jag vill helst jobba på US i Linköping, men ja.
Man vet aldrig vart jag hamnar.
Jag har alltid vart negativ till Linköping men ju mer jag är i Linköping destu mer gillar jag den, jag får större umgänges krets där med. 
Dock är det 1 år och 2 månader kvar tills jag är färdig med studierna och jag vet faktiskt om jag står ut med att bo här sålänge, jag känner mig så ensam här. :/
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0