13 oktober.

Der är tur jag har Sally när jag inte kan sova.
Hon har fått tag på en av mina strumpor och springer runt med den i munnen, haha. 
Hon är så himla söt min lilla dam. Hon verkar inte ha några planer på att sova än iallafall, Simba ligger på mitt nattduksbord och sover, av alla ställen liksom.
Finns en stor mjuk säng bredvid. Men nej, då väljer han ett hårt nattduksbord, knäppa katt!^^
 
Mensvärken börjar komma krypandes igen så ska nog palla mig upp och ta en tablett innan den blir för kraftig igen, jag hoppas jag får någon sömn inatt för det fick jag knappt igår, vakna 100 gånger av smärtan!:( 
Jag hatar att va tjej dom här dagarna alltså!
 
Nu kom båda kissarna och la sig hos mig, rättare sagt Simba la sig bredvid mig och Sally på mig. ^^
 
 
 
Simba är så elak, Sally la sig bredvid honom istället och han flytta på sig direkt, hon vill ju bara gosa ju!
Hon kom och la sig på mig istället, så kan sur Pelle ligga själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0