12 oktober.

Dåligt självförtroende.
Jag tror alla har har eller har haft dåligt självförtroende, jag har det.
Jag har alltid hatat min kropp och det kommer jag nog alltid göra. Jag har timglas form och därför stör jag hjäl mig på mina breda höfter.
Jag kan aldrig få den kropp jag vill ha eftersom jag har breda höfter. Jag använder aldrig tröjor som sitter åt och att använda större tröjor som är lite slappare gör så att jag ser större ut, men om jag har en tröja som sitter åt så känner jag mig bara obekväm. :/
Det jag dock hatar mest är min bröst. Jag verkligen hatar dom, jag har försökt acceptera dom i flera år men kan verkligen inte det. Mina höfter har jag accepterat men jag kommer  aldrig acceptera brösten.
Det enda jag är nöjd med egentligen är mina ögon tror jag, jag önskar jag hade längre ögonfransar men men.
 
Den största anledningen till att så många tjejer har dåligt självförtroende är ju media, dom kallar alla tjejer md kurvor för tjocka, det är klart när man får det upptryckt i nyllet varenda dag så fastnar det i huvudet. Det är så jävla fel, för det är kurvor och lite att ta i som är fint tycker jag
Men ja, det är en jävla konstig värld vi lever i , det är allt jag kan säga. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är det finaste jag vet! Va stolt!

Svar: Va gullig du är, tack! ^^
Karolina Lundgren

2014-10-13 @ 00:13:31
Postat av: Anonym

Jätte fin! :)
&
Kvinnor ska ha kurvor
finns inget finare! :)

Svar: Tack så mycket^^
Karolina Lundgren

2014-10-13 @ 12:10:55
Postat av: jenny

Upp med självförtroendet tjejen! Alla har vi fina kroppar, och alla är unika eftersom ingen annan är lika perfekt på att vara du som du själv är! Komplex är något vi alla har, och något vi får lära oss att leva med. Men varför lägger man inte ner tid på att vara glad och göra saker man gillar istället för att leta fram fler komplex som endast du själv ser? :)
Kramar!

Svar: Du har så rätt! :)Ingen annan ser ju felen som vi själva ser.
Karolina Lundgren

2014-10-15 @ 12:25:00
URL: http://jny.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0