10 oktober.

Idag var en väldigt seg dag när det gällde att gå upp, va som en jävla zombie. Haha, fy fan.
T.o.m katterna tyckte nog det, dom låg kvar en stund när jag gick upp. Och det kan jag lova det händer verkligen aldrig.
Vi låg och drog oss en bra stund, Sally kom och la sig på mig när hon upptäckte att jag var vaken. Jag rullar otroligt mycket när jag sover annars hade hon nog sovit på mig när jag sover med men det är omöjligt för jag rör mig hela tiden, haha.
 
Nu är jag påväg till Linköping iallafall, ska möta upp Sofia och gå en runda på Ikano, kvällen ska även spenderas med henne, gud så himla mysigt . Får se vad kvällen har att bjuda på, men det blir en lugn film kväll med massor godis så jag kan bli lite tjockare! ;)
Men vi håller våra dörrar öppna ifall det händer något annat, utan alkohol alltså. Ingen alkohol på länge för mig alltså, haha. Jag har nog inte återhämtat mig sen förra helgen än, haha.
 
Men nu blir jag åksjuk, hugs and kisses!
 
Isabelle, Sofia och jag för ca 4 år sen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0