10 oktober.

Jag avlider, min rygg alltså.
Alla tjejer som vill ha stora bröst, ni är fan galna rent ut sagt. Jag har så ont i ryggen ibland att jag mår illa.
Jag kan aldrig stå still för då gör det bara ondare, det märkte nog Jacob sist. ^^
Jag skulle kunna döda för att få mindre, det är nog min största dröm. Att få förminska brösten. Det skulle göra hela mitt liv bättre, inte bara det fysiska stadiet utan på det psykiska med. Jag avskyr mina bröst, stör ihjäl mig.
 
Iallafall jag har haft en trevlig dag/kväll med Sofia. Vi valde att köpa en större sak tillsammans, vad får ni se imorgon när Mollan öppnar!^^
Efter Ikano åkte vi till Borensberg för att överraska(vi skrämde dom, haha) mina föräldrar, min syster, min systerdotter och hennes pojkvän. Det var mysigt, vi är alltid så jäkla galna tillsammans. Vi har världens konstigaste humor, jag och min familj. Albin tröttnade tillslut, haha. Det är bara 2 personer som förstår våran humor och det är Sofia och Amanda, alla andra tror vi är galna, haha. Det är därför kkarlarna inklusive pappa sitter i ett annat rum när vi samlas!:'D
Sen vart det att åka tillbaka till Linköping och käka max sen drog vi och kollade på film hos Sofia.
 
Nu sitter jag på pendeln hem med världens huvudvärk och mina tår är iskalla, så imorgon blir det höstskor för då blir det bowling med Isabelle, Danijel och Dennis, jag kommer förlora stort så jag känner att jag kan lika gärna ge upp nu, haha.
 
Hugs and kisses !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0