09 oktober.

Idag är verkligen en så där dag jag undrar vad jag har gett mig in på när det gäller skolan?
Känns som jag pluggar ihjäl mig idag samtidigt som jag har huvudvärken från helvetet!
Seriöst jag hatar hälsopedagogik, skulle jag kunna skulle jag välja bort det. Usch.
Men det är bara härda, jag har 6 uppgifter kvar av dom 32 och det ska in imorgon, snälla kan inte någon bara döda mig? Haha, jag orkar verkligen inte.
KÄMPA KAROLINA, KÄÄÄÄÄÄÄMPA!
 
Imorgon ska jag in till Linköping och möta upp min lilla dam Fia, ska hjälpa henne leta present till Mollan, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Men nu måste jag fortsätta plugga, plugga tills jag svimmar,
 
Hugs and kisses!!
 
jag önskar du vore här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0