08 oktober.

Det slog mig precis att Grey´s Anatomy börjar ikväll, funderar på om jag ska kolla på det eller inte.
Det kommer definitivt inte va samma sak utan Yang, men vi får se.
Just nu sitter jag och pluggar och kollar på the big bang theory, jag mår bättre idag så det känns skönt. Imorgon ska jag nog få besök av mor, far och min syster Natta, det ser jag framemot!


Idag driver Sally mig till vansinne, hon är överallt och försöker sno allt hon inte får.
Vet inte vad det flugit i henne idag, hon kanske är uttråkad dom här dagarna jag vart sjuk.
Fast katterna har faktiskt sovit med mig när jag sovit, speciellt Sally. Hon brukar ligga på min arm eller om jag legat med ryggen mot henne så ligger hon mot min rygg, viktigt att alltid ligga nära. ^^
 
Är jag knäpp som redan letar efter den perfekta klänning till nyår? Haha.
Förra året hade jag en långklänning och det tänker jag aldrig ha igen, fick hålla i den hela kvällen för att inte trampa på den. Det är det sista man tänka på hela nyårsafton, haha. Men jag äääälskar ju egentligen långklänningar.
Undra vart man spenderar nyår i år? Förra året var vi på lokverkstan och det var riktigt kul, så vi får se. I år blir det mitt första nyår som jag är singel också, så vem blir min nyårs kyss? Haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0