06 oktober.

 
 
 
FUCK CANCER ! 
Det här kan va det finaste jag sett men samtidigt det sorligaste. Varför ska så unga dö?
Jag tjöt seriöst igenom båda videosarna. Jag var helt konstig i huvudet efter.
Cancer är nog den värsta sjukdomen i hela världen, jag hoppas verkligen att det kommer finnas ett botemedel i framtiden för det är så himla orättvist att så många ska dö av den här äckliga sjukdomen.
Kolla på hela , inte bara en stund. Utan kolla på hela, ni kommer inte ångra er.
 
Han fick mig att verkligen tänka till. Vad har jag gjort med mitt liv egentligen?
Jag tänker jag är bara 22 år, men man vet ju aldrig vad som kommer hända.
Man kan drabbas av cancer, omkoma i en olycka. Allt kan hända.
Frågan är ju om man verkligen vågar följa sina känslor, jag vill inte leva med ånger men jag vill inte heller bli sårad. Oh, livet är så orättvist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0