06 oktober.

Usch. Jag skulle fan stannat hemma idag känner jag nu. Jag ligger helt död i soffan, förkyldningen har blommat ut nu. Inte för att jag är förvånad så som jag behandlat min kropp i helgen.
Och det värsta med att bo själv är ju att man måste ju göra allt själv, fan alltså. :( Och sen plugga på det, skit kul.
Jag hoppas den här förbannade sjukdomen går över snabbt, har verkligen inte tid att va sjuk. 
 
Ja, vi hade en mysig dag hos Johanna iallafall. Vart ju inte så stort eftersom vi ska fira henne på lördag men det var ju ändå hennes rikitiga födelsedag idag. 
Hon fick en slush maskin, den var nog ganska populär för hon satt och mata mig hela tiden. Inte det roligaste med is utan smak direkt, men det är bara äta och se glad ut när ett barn bjuder dig. ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0