06 oktober.

Jag har vart singel i två månader, bara början liksom. Men det är ändå väldigt segt att va singel, det är kul dom första veckorna( om man valt det själv ) men sen kommer den där tråkiga känslan. Den tomma känslan.
Vi söker ju alltid efter den perfekta, den perfekta finns dock inte. Kanske perfekt just för en själv. Ingen människa är dock perfekt. Alla har brister, jag har många brister. Därför känns det helt omöjligt att hitta just den som älskar allt med mig, som bara ser mig. Jag vill inte behöva tävla mot andra tjejer för det känns alltid som man kommer förlora. Jag gillar inte att erkänna det, menn jag är galet svartsjuk. Jag döljer det väldigt länge dock tills det exploderar. Därför vill jag ha någon som bara ser mig.
Det räcker aldrig att älska någon, man måste visa det.
Det krävs inte alltid något stort, dom små gesterna är minst lika viktiga. Och skratt. Man måste kunna skratta tillsammans, en kille som inte kan få mig att skratta är jag inte det minsta intresserad av. Det första jag faller för är en kille som kan få mig att skratta och får mig känna mig trygg.
Min pojkvän ska även va min bästa vän, den som jag kan prata med om allt, den jag kan gråta ut hos.
Inte vara den som får mig att gråta...
 
 
Haha, känner att det har blivit lite väl mycket festande på senaste tiden. Kroppen orkar inte mer.
Jag har seriöst ont överallt, speciellt i ryggen och jag tror jag börjar bli förkyld.
Härligt, nu är hösten verkligen här.
I helgen får det bli en lugn helg känner jag, speciellt eftersom jag ska till min syster på lördag och fira min systerdotter och jag kan verkligen inte va bakis när jag är med min familj. Haha.
Så på fredag blir det en lugn kväll, med film mys.
Någon som vill joina?^^
Hatar att va ensam. :(


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

<3

Svar:
Karolina Lundgren

2014-10-06 @ 07:40:03
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Anonym

Jag vill!

Svar: Haha, synd att du är anonym då. :(
Karolina Lundgren

2014-10-09 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0