05 oktober.

Ligger fortfarande i sängen och bara väntar på att jag ska orka resa på mig. Haha.
Idag mår man ju verkligen som man förtjänar alltså fy satan.
Vi hade dock jävligt kul igår men det känner man ju av idag alltså, blä.
 
Vi var först hos Jacob, det var riktigt roligt med roligt folk, körde beer pong. I början gick det bra för mig men sen förlorade jag stort. Haha, så ja. 
Sen drog vi tydligen till någon student krog? Haha, hade aldrig hört talas om det. Och vilket folk. Vi hade dock jävligt roligt ändå, sen drog vi till stan och jag gick på någon hal kulle och jag sa till Isabelle: jag kommer ramla. 2 sekunder senare sitter jag på arslet. Haha.
Vi hamna i stan en stund, det var roligt och mysigt. Hihi.
 
Men nu börjar Sally snutta sönder mig så nu vill nog dom ha mat.
 
Lägger upp dom få bilderna jag har sen.
Trackback
RSS 2.0