04 oktober.

Äsch. Va fan vi kör på fest ikväll hos Jacob! Man är ju bara ung en gång i livet! ;D
 
Haha, jag mår dock inte så jätte bra idag, fy fan. Vart för mycket av det goda igår. Tequila alltså, det skulle få fart på en död jävel. Haha, men vi hade det jävligt trevligt! 
Träffade på Nathalie när vi skulle dra hem så hon fick bamsekramar. Jag blir galet närgången när jag är full, älskar att kramas då. Haha, livsfarligt.
Min tungpiercing gick sönder igår med så den skar upp hela munnen på mig, aj aj. Och innan vi gick ut skar jag "upp hälsenan" så jag blödde som en galning innan jagäntligen fick stopp på skiten. 
Usch vad illa jag mår, vad fan har jag gett mig in på? Haha, kommer ångra mig stort imorgon. Kan någon komma och slå lite vett i mig ? Haha.
Men jag är ju 22, singel och jävligt uttråkad då kan jag lika gärna roa mig. ;D
 
Jag tänker dock acceptera att jag är kort nu alltså. Helvete vad ont jag har i fötterna sen igår. Blä.
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0