03 oktober.

Jahopp, här ligger jag igen och bara väntar på att somna. Tänkte att jag kan lika gärna skriva lite medans jag väntar. Jävla sömnproblem alltså, det kom för ett par månader sen och verkar vägra släppa taget om mig alltså. Inte nog med att det tar 100 år att somna utan jag vaknar på natten med och/eller sover extremt dåligt. Har somnat riktigt ordentligt en gång på senaste tiden dock sov jag bara 2 timmar då men då kände jag mig pigg iallafall, så jag hoppas på fler såna nätter.^^ Det var mysigt.
 
 
 
 
 
Iallafall vart tyvärr matt svart på naglarna som jag hoppades på men vart en snygg blå glittrig istället, så jag är nöjd ändå fast det inte vart som jag tänkt. ^^
Färgade även håret idag, till mörkare. Jag trivs verkligen inte i ljust hår, känner mig inte som mig själv då. :/ Men nu är jag tillbaka till mig själv igen plus att mörkare hår är galet snyggt till hösten!
Eller rött, är sugen på en ganska mörk röd hårfärg men är så feg när det gäller förändringar. Men vi får se !
 
 
Älskar att jag har så snälla vänner. 😱
Tappade bort en ungsform för ett par veckor sen och såhär snälla va mina vänner. Haha.
 
Trackback
RSS 2.0