02 oktober.

Onsdag.
Vart en tripp till Linköping för att möta upp en saknad Nathalie, vi satte oss på Steves och satt där i flera timmar och bara snackade. Det känns verkligen när det är äkta vänskap, för man pratar bara på som vanligt, man märker inte ens av tiden som gått imellan gångerna man ses.
 
Nu sitter jag här, klockan är nästan två på natten och jag pluggar, haha.
Känner att jag borde sova, men så himla tomt att somna ensam. :( Som tur är har jag katterna om alltid ska ligga på mig eller väldigt nära. Haha, forever alone. 
 
Idag när jag vaknat och pluggat lite ska jag iväg och fixa naglar, blir äntligen färgen matt svart.
Gud vad jag har längtat, så jäkla snyggt!
Men nu ska jag skriva färdigt om höftfrakturer sen ska jag försöka sova lite. Fick inte mycket sömn förra natten, tror jag hade feber som spökade för mig. Sen vakna jag vid 6 och mådde så himla illa. Usch.
 
Morotskaka i mitt ♥
 
 
 
Ville ha det lite gott när jag pluggade så köpe denna.
Mjölkfri och sååååå god. Skulle dock vilja ha den lite surare, men men.
  
Bästa kudden? Mattes bröst såklart!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0