30 november.

Lördag:
Vart först en liten Bråstorp runda med Linda, förstå min glädje när jag kom på att vi 
kan klämma och test köra barnvagnar nu 
utan att känna  sig som ett mongo, haha. 
Lilla bebis kom nu !
Sen drog vi tillbaka till Väster och åt, efter en timme åkte vi tillbaka till stan för att äta igen,
haha. Så jävla skadade vi är, men så är det!
Vi åt och sedan gick vi vidare till bion, vart dum och dummare 2, 
S
seriöst bästa filmen jag sett på länge.
Hela bio salongen skratta igenom hela filmen, den kommer jag verkligen se igen! Haha.
Vid elva var jag hemma igen och det känns verkligen ute nu att det är vinter.
Jösses Amalia, man fryser fan öronen av sig om man glömmer mössan, bläsch.
Dock envisas jag fortfarande och har min skinnjacka, har inte ens köpt någon vinterjacka,
bra där Karolina! ;)
 
 
 

Söndag:
Idag har jag vart en riktig husmor, stor städat hela lägenhete, har aldrig städat såhär noga.
Men det känns skönt att det är klart nu, se hur lång tid det tar innan kattera stökar till igen, 
har även bytt gardiner och ställt fram lite julsaker, dock inte mycket. 
Det mesta får vänta till typ dagen innan julafton, haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0