29 november.

Gud vad jag är glad att jag har dig människa!
Jag vet inte hur mitt liv skulle se ut utan dig, jag tror faktiskt inte jag skulle klara av en dag utan dig&Saga.
Tänk att det var av en slump vi blev vänner och att vi blev bästa vänner.
Sen dag 1 har vi verkligen förstått varandra och vi har verkligen samma sjuka humor.
Haha, det är ingen som förstår våran humor, vi behöver inte ens kolla på varandra inna vi vet vad
den andra tänker och vad vi skrattar åt, haha. Undra hur många gånger vi fått varningar på olika
ställen för vi skrattat så otroligt mycket ? Speciellt i skolan, haha. 
Våra underbara lektioner, det är ett under att vi båda gick ut med betyg, gjorde vi någonsin något på lektionerna? 
Haha, när den ena va sjuk kanske. :'D
Alla våra galna minnen alltså, haha. Vi kan gå på stan en helt vanlig vardag och ändå lyckas vi skapa otroligt galna minnen, det är så vi är!
Kort och gott, nästa år har vi vart vänner i 7 år men det känns som jag känt dig hela livet!
Innerst inne är vi ett gift par ♥
 
Jag älskar dig så otroligt, muschi ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0