28 november.

Idag är jag trött men väldigt glad faktiskt!
Vi är 6 st personal när det brukar vara 2 st så
det går väldigt fort att göra allt idag.
Det kommer bli en låååååång dag.
Dock slutar alla vid ett eller innan ett så 
jag och tjejen jag går med idag kommer  bli ensamma då, idag är det också bara unga tjejer så vi förstår ju varandra lite bättre, samma humor och sånt, haha. 
 
Blir en sväng till Motala när jag slutat, möta Amanda, besöka systemet igen och kolla på lite annat samtidigt. Sen hem och duscha, laga mat och fixa sig sen blir det att rulla mot Linköping för ikväll vankas det lite fest! Är inte ett dugg taggad men det kommer nog ändras på sig!;)
Men ska se om det finns något att göra nu så 
jag skriver nog sen på rasten tror jag.
 
Ta hand om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0